چارقدك
 
فروشگاه چارقدك و دانلود آهنگ درخواستی
دانلود هر چیزی که بخوای و حمایت از فروشگاه چارقدک شعبه زابل
 
 

سلام به بينندگانه ما هدف از اين ساخت وبلاگ اطلاع رساني به مشتريان فروشگاه چارقدك شعبه زابل مي باشد شما ميتوانيد ايميل بزاريد درقسمت نظر دهيد تا اخبار را هميشه داشته باشيد لازم به ذكر هست كه بعضي وقت ها در اين وبلاگ آهنگ و عكس براي دانلود گذاشته مي شود . هدف ما جلب رضايت شما مي باشد چارقدك اين فروشگاه بامديريت ميثم ميرزائى اداره مي شود آدرس : زابل . خ فردوسي بازار مركز خريد كوثر Mobile : 09153428216 , 09354822062 Emile : charghadak@mailfa.com , 4ghadak@mailfa.com

نظرات شما عزیزان:

neshom
ساعت15:01---23 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم من اپم بهم سر بزن ........

جدید ترین آهنگ های روز (مدیر سایت)
ساعت0:32---19 دی 1390
سلام ممنون که منو لینک کردید شما هم با همان اسم لینک شدید اما منو بنام جدید ترین آهنگ های روز لینک کنید نه بنام دنیای عکس اسم منو تغییر بدین
ممنون


مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت2:23---16 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت2:22---16 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت2:22---16 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

امیر
ساعت10:24---14 آذر 1390
سلام

وب خوبی دارید خوشحال میشم به وب من بیایی اگه خوشت اومد از قسمت تبادل لینک حتما لینک کن تا لینک بشی/ راستی تو وبم چتروم داره میتونی از قسمت[copy this]کد چتروم رو تو وبت کپی کنی تا تو وب تو هم چتروم داشته باشه منتظرتم خوش باشی http://www.amirana.lxb.ir


غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت16:40---23 آبان 1390
سلام
آپم بدو بيا....


شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت18:49---19 آبان 1390
شبی که آواز نی تو شنیدم
چو آهوی تشنه پی تو دویدم
دوان دوان تا لب چشمه رسیدم
نشانه ای از نی و نغمه ندیدم

تو ای پری کجایی
که رخ نمی نمایی
از آن بهشت پنهان
دری نمی گشایی

من همه جا پی تو گشته ام
از مه و مهر نشان گرفته ام
بوی تو را زگل شنیده ام
دامن گل از آن گرفته ام

تو ای پری کجایی
که رخ نمی نمایی
از آن بهشت پنهان
دری نمی گشایی

دل من سر گشته تو
نفسم آغشته تو
به باغ رویاها چو گلت بویم
بر آب و آیینه چو مهت جویم
تو ای پری کجایی؟!

در این شب یلدا ز پی ات پویم
به خواب و بیداری سخنت گویم
تو ای پری کجایی ؟!

مه و ستاره درد من می داند
که همچو من پی تو سرگرداند
شبی کنار چشمه پیدا شو
میان چشم من هویدا شو

تو ای پری کجایی
که رخ نمی نمایی
از آن بهشت پنهان
دری نمی گشایی

دوست خوبم


neshom
ساعت3:42---15 آبان 1390
Salam azizam khobi?

Webet kheyli ba hale va zibast

Omidvaram movafagh bashi

Rasti agar doost dashti ye sar ham be webe man bezan khoshhal misham

Va agar khasti linlet kooonam begoooo ta belinkamet

l3yel3ye



شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت8:11---7 آبان 1390
مجتبی اگه این دفعه نیای بهم سر بزنی معلومه دیگه دوستم نداری منم دیگه نمیام

شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت8:09---7 آبان 1390
)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت8:08---7 آبان 1390
آنقــدر مرا سرد کرد ؛ از خودش .. از عشق .. کــه حالا بــه جاي دلبستن ،‌ يخ بسته ام !! آهاي !!! روي احساسم پا نگذاريــد .. ليز مي‌‌خوريــد !!

شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت8:06---7 آبان 1390
سلام کجتبی جون دوست گلم چیه با شادی قهر کردی حالا اپ میکنی خبر نمیدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 شهريور 1398برچسب:چارقدك , شال, :: 22:22 :: توسط : مجتبى ميرزائى

درباره وبلاگ
عزيزان اين وبلاگ كه نويسندش *مجتبي را‎ك* منم به شما خوش آمد ميگم اگه از هر خواننده ي ديگه كه دوس دارين و ترانش رو پيدا نكردين يا ايميل به خودم يا قسمت نظر دهيد اسمه خواننده و ترانه رو بزاريد حتما براتون راحت پيدا ميكنيم و باكيفيت خوب و عالي كه آدرسش رو ميزاريم تا مراجعه كنيد يا خودمون قرار ميديم كه به راحتي دانلود كنيد.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه چارقدك و آدرس charghadak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.